Leventin_annesi canım benim seni çok iyi anlıyorum.O kadar zor zamanlar ki.Ama hepsi geçiyor.Benim oğlum da aşırı gazlı bir bebekti.Şu an 7 buçuk aylık geceleri hala gazını cikartirken zorlanıyor.
Bir gün çok aglamisti.Solugu Dr. da aldık.Karnindan film falan çektirdik.Doktor anormal şekilde gazi var dedi.Sana verebileceğim ilk tavsiye Zeytinyağı.Doktorumuz günde bir çay kaşığı kadar zeytinyağı icirmemi söyledi.O bizi bayağı rahatlattı.Poposuna da ben bol bol zeytinyağı sürüyordum.Oyle de çok rahatliyordu