Mdhaaa mutlaka gidin doktora takip ediliyor, ilerleme kaydetmesini takip ediyorlar, 2 yasından sonra büyüme hormonlarına bakılıyor gercekten eksiklik varsa dısardan takviye yapılıyor, büyüme hormonu iyiyse genetik deniyor. Beslenmesinde sorun varsa vitamin takviyesi yazılıyor ama %3-10 aralığındaysa doktorlar sıkı takip yapıyor