Asla vermeyeceğim diyordum… Lakin kolik sürecinde verdim. Sonra kahvaltımı yaparken, bazı işlerimi hallederken ve uykuya dalması için vermeye başladım. Ve şuan yukarıda bir arkadaşın yorumundaki durumu yaşıyoruz…uyurken emziği düşünce ya da ağzından aldığımda ağlamaya başlıyor. Bu da ciddi sıkıntı. Meme reddi yaptığı söyleniyor, olabilir… bıraktırması da ayrı bir sıkıntı… Bilmiyorum ne olacak😅