Sedaaay Kızlar formda görmüştüm kusma engelleyen mamalar vardı neydi acaba banada bilgi verirmisiniz?
Merfeee Sedaaay bize Aptamil ar mamasi verdi Eskisinden daha fazla kusuyordu doktor eski mamasına dön dedi Sma kullanıyorum Onun içine Bebelac thickener kıvam artırıcı koyuyoruz şu anda şükür çok kusmuyo
Ozlemberkay Bebelak kuldm kabiz oliyordu ilk kez kusmayi engelyen mama duyuyorum sma veriyorum iyi yani ilkin icmiyordu suna iciyor
Ozlemberkay Bebelak kuldm kabiz oliyordu ilk kez kusmayi engelyen mama duyuyorum sma veriyorum iyi yani ilkin icmiyordu suna iciyor
Sevvalalp Bebeğim de kusma olduğu için denemedigimiZ mama kalmadı. Şu an sadece aptamil AR kullanıyoruz fakat bu defa da kabız oldu ve gaz çok fazla karin ağrısı yapıyor... Doktorumuz şimdi de SMA optibro yu önerdi bugün ilk defa denedik ama aynı kusuyor 😯 Acaba bu masayı bebek thickener ile karıştırıp veren oldumu ve iyi geldimi