gezgin FatihKaan ben hem çayını hem tabletini kullandım . güvenebilirsiniz , içeriği temiz . çayından memnun kaldım ama tabletin hiç etkisi olmadı
FatihKaan Alpingo yaa ben araştırma yapıyorum ama güvenmelimiyim bilmiyorum çayın içeriği nedir acaba siz öneriyormusunuz ?
Arinim72 FatihKaan öneri üzerine sayfada kendisiyle konuştum gönderilerine baktım herkes memnun denemek istedim 😊
FatihKaan gezgin evet herkez çayının hemen etkisini gösterdiğini söylüyor da işte zararlımk bilmiyorum güvenerek almak önemli bende emin değilim :/
FatihKaan Kelebegimmmm aynen insam ondan dolayı güvenip alamıyor heryerde duyuyorum bakıyorum çayın hemen etkisini görüyorsunuz diyorlar
Kelebegimmmm FatihKaan ben zamanında çookk şeyler kullanmş biri olarak mümkn değil ‘Kullandm hemn etki etti’ demeleri. Süt yeme içmeyle olmuyr
Fatmanur-1903 Uzun zamandır kullanıyorum çayın faydasını gördüm ama tableti malesef etki etmedi. Çayı da mamayı bıraktıracak kadar artırmadı bebeğim 5 aylık hala anne sütü mama beraber gidiyoruz. İçeriğinde zararlı bir şey olduğunu da düşünmüyorum
FatihKaan Fatmanur-1903 bende 1 buçuk aylık bebeğim var tek meme ve mama veriyorum mecbur süt olması için herşey yiyo içiyorum ama bunda emin olmıyorum içeriğini falan
Gnc09 FatihKaan ben kullanmaya başlayalı bir hafta olucak sütüm azalmıştı ilk gün içmemde etkisini gösterdi hem çayını Hemde mayyayı kullanıyorum çok ama çok memnunum normalde herşeye şüpheyle yaklaşırım korkarım içmem bu kesinlikle zararsız gözüm kapalı tavsiye ediyorum herkese
Fatmanur-1903 FatihKaan kutu adetine göre değişiyor. Tek alırsan 59 tl 4 kutu almıştım ben 149 tl. Aldığınızda ertesi günü geliyor. Benim de almadığım ürün yapmadığım uygulama kalmadı ama malesef tamamen bırakamadık mamayı.
Alpingo FatihKaan içeriği belli canım dilek hanım var o yazmıstı bana,hem geldiinde görüyorsun içeriğide yazıyır..hem posette zaten açsan görürsün..e bebekte filan satılan şeylerden daha iyi olduğu belli