Hafsasmom_ 33 haftalık erken doğum yaptım gebelik zehirlenmesi preklempsi eklempsi nedeniyle aranızda yaşayan var mı veya çevresinde 🥺
nzlkc Hafsasmom_ 34 haftalık doğum yaptım bende sebebi başkaydı ama bebeğinizle ilgili bir şey mi soracaksınız hastalığınızla ilgili mi?
egkmn Hafsasmom_ ben de 36.haftada preeklampsi nedeniyle erken dogum yaptim.cok şükür sağlıkla aldim kucağıma kızımızı.siz ve bebisiniz de iyidir insallah?
melmel35 Hafsasmom_ aynı sebepten 34+5′te doğum yaptım 13 günlük yoğun bakım sürecimiz oldu. Şu an 7ay 20 günlük olduk ikimiz de çok iyiyiz. Sağlıkla kavuş miniğine🌸
Hafsasmom_ nzlkc bebeğim ne zaman çıkar acaba küvezden çok merak ediyorum bende ki bu hastalıklar ne zaman geçer
Hafsasmom_ egkmn 1 hafta oldu doğum yapalı bebeğim küvezde hala ama bana tansiyon ve epilepsi ilacı verdiler önlem olarak neden kullanıyorum bu ilaçları
nzlkc Hafsasmom_ sizin hastalığınızla ilgili bir bilgim yok. Bebeğim enfeksiyon ve nefes probleminden 13 gün hastanede kaldı. Bebekten bebeğe değişiyor ama 34 haftalık doğup kuvöze girmeyen bebekte vardı.
egkmn Hafsasmom_ cok gecmis olsun🙏 insallah tez zamanda kavusursunuz bebeginize.bana ilac vermemişlerdi ama tansiyonum uzun süre düzeltmeyince bn kardiyolojiye gittim.tansiyon ilaci verdi doktor ama sütten bebege geçer diye kullanmadım.bi sure sonra düzeldim, iyiydim.
gulsahdefneela Aynı sebeple 35 haftalık doğum yaptım fakat bana önden ciğer geliştirici verildiği için bebeğim köveze girmedi sonrasındada bi sorun yaşamadık ilk 2 ay meme mama devam ettim sonra hep memeyle beslendi şuan 9.5 aylık ve yaşıtlarına çoktan yetişti☺️
miniminibir-humakus Hafsasmom_ Ben🙋♀️ 33+5te preeklemsiden dolayi erken dogum yaptim. 11 gun kuvezde kaldi bebegim.
Semahmet18 Bende başka sebepten dolayı 31 haftalık doğum yaptım 32 gün küvezde kaldı bebeğim. Merak etmeyin sizinde bebeğiniz sağlıkla çıkacaktır💕
Katya Hafsasmom_ 33+3de preeklempsi nedeni ile doğum yaptım. Doğuma girerken tansiyonum 18/11 idi. 8 gün yoğun bakım süreci oldu kızımın. Bu sürede bende toparladım. Ödemlerim 15 günde tamamen gitti. Ama hipertansiyon kaldı bende şuan ilaç kullanıyorum mecburen.
bltern1 Hafsasmom_ bebeğiniz entübe edildi mi edildiyse kaç gün sürdü acaba bende 2 gün önce 33 haftalık doğum yaptım