Kızlar bebegım 2 aylık.. anne sütü+ mama şeklinde beslenmesini yapıyoruz.. ama bebegım mama içtikden sonra acaip hareketleniyor kıvranıyor inlemeye başlıyor yavrum. Normalde karnı doydugu ıcın sakinleşmesi gerekmıyormu ya.. mamadan kaynaklı oldugunu sanmıyorum birçok mama denedık hepsındede aynı harareti yasıyor. Sebebı ne acaba ne olabilir sakinleşşsin istiyorum artıkk