irem006 enim kızım 2.5 aylık o da daha memedeyken bütün sütü olduğu gibi çıkarıyor. Doktor 2 saatte bir besle dedi, besledikten sonra dik tut dedi onları da yapıyorum ama pek fayda görmedim. Her gazını almada muhakkak gaz çıkarırken ya da gazdan hemen sonra biraz kusar. Artık önlüksüz mendilsiz duramaz olduk. Bazen sütü bozarak çıkarır bazen olduğu gibi süt çıkarır. Bu nezamana kadar devam edecek acaba. Ek gıda bu kusmaları azaltıyor mu?