Minnoskos çok geçmiş olsun. Oğlum 4,5 yaşında neredeyse bir yaşından beri kendini halsiz ve kırgın hissettiğinde ben de soğan suyu veririrm ama direk sizinkisi gibi değil. Bir yaşındayken piyazlık doğradığım soğanın üzerine bir çorba kaşığı toz şeker gezdirir bekletirdim. Bir iki saate sulanıyor o suyu verirdim. Daha sonraları şeker yerine bal koymaya başladım. Soğanı piyazlık doğrayıp bal gezdiriyorum iki saate sulanıyor onu veriyorum. Akşama kadar bekletip çıkan suyunu içiriyorum.