Sdfayaz Oğlum 13 mart'ta tam 9 aylık olacak 2 numara maması 3 güne bitecek. 9. Ayında 3 numaraya geçmemiz gerekiyor 1 hafta erken başlasak olur mu daha önce böyle yapan oldu mu ya da doktora soran
busrasahinn Gokceninannesi 2 numara mama :6- 9 aylık bebeklerde tercih edilir. 3 numara mama: 9. aydan sonra kullanılır yazıyo bende öyle biliyodum ama internette bu yazıyo
Sdfayaz Gokceninannesi Pronutralı Aptamil 3, anne sütünün hiç verilemediği veya yetersiz olduğu durumlarda, doktora danışılarak 9.aydan sonra kullanılmak üzere geliştirilmiş devam sütüdür*. İlkadımlar sayfasından okudum üstündede yazıyor mamnın zaten