ipek_annesi bunun acısını ilk 8 ay çektik diyebilirim. 15dk uyusada dinlensem diyordum. Bazen bebekler ortada hiçbir sebep yokken uyumak istemeyebiliyorlar. Artık kabullenmiştim ki 8 aydan sonra düzenli uyumaya başladı. Emimin seninle aynı durumu yaşayan binlerce anne vardır. İnsan sadece kendi bebeği öyle sanıyor ama yalnız değilsin