Minico Sizinde bebeğiniz uykusunda ağlıyor mu kabus mu görüyor anlamıyorum daha çok küçük içim parçalanıyor gözü kapalı ağlıyor pişpişliyorum beni hissetsin diye dokunuyorum
nilsimay Minico benimde bi kaç kez öyle olmuştu canım büyük insanlar kabus görüp ağlar ya aynen öyle oluyordu hemen uyandırıyordum besmele çekiyprdum araştırdım rüya görüyorlarmış ya kuzum😕
LilyaBn Minico benim bebeğimde de zaman zaman oluyor ben hemen yanıma alıp emziriyorum ben burdayım kızım diyorum minik minik konuşma dokunma hemen düzeliyor. Nedenini bende anlayamadım son zamanlarda olmadı hiç ama bir ara çok sık oluyordu😢
DeletedMom2893 Minico benim kızım da 5 aylık bazen ağlıyor uykusunda mesela dün gece saat 3 gibi yarım saatte bir hep ağladı kabus görüyorlar sanırım.
HLH Benım kızımda 19 aylık neredeyse hergun gece 2 kere bazen daha fazla aglayarak uyanır neden acaba
Minico HLH sizin kızınız büyükmüş rüya görüyordur, bizim minikler bile rüya görüyormuş ama neden kötü rüyalar görürler bilmiyorum bende üzülüyorum 💁