Gok_53 Minasu 2 numaraya geçtik ama 1 den de memnunduk . Bebeğin kabul etmesi önemli bir de . Mesela biz de sadece kusmadığı mama o oldu ve kilosu da biraz gelişimine bağlı alması gerektiğini aldı ondan
Nkgenc Minasu biz kullanıyoruz aptamil ve hipp combiotic kullandık daha önce çok gaz oldu bebelac gold iyi geldi bize ama her çocuğa göre değişiyor küçük kutu alıp deneme yapabilirsiniz