Fnc ilk 3 ay 4.trimester ve yapışık yaşayacaksınız buna kendinizi alıştırın ☺️ Sadece sizinki değil tüm bebekler böyledir. Benim kızım 2,5 ay olana kadar böyleydi. Sonrasında odasında uyumaya başladı. Gece yatağına koyduğunda bile uyanmaya başlayacak memede uyumak isteyecek. Ben yatağın hertarafını yastıklarla donatıp üstümde uyutmaya başlamıştım. Gaz sancılarıda 15 günden sonra başladığı için alışana kadar böyle gidecek. Annesinden yeni ayrıldı ve sizden başka kimseyi bilmiyor. Karnı ağrısada acıksada uykusuda gelse hep emmek isteyecek. Bunların hepsi çok normal. Yapacağınız tek şey sürekli emzirmek. 4 aya girince zaten eski emme sıklığıda kalmayacak hatta 3 ay o kadar çok emzirmeye alışmışi olacaksınız ki emmeyince üzüleceksiniz. 😁