Kızım 2 ay 6 günlük bugün hem aşı hem de kontrolü vardı sağlık ocağında kilosu biraz fazla geldi ebemize 6.800 gr güncel kilosu.. sütüm yetersiz olduğu için meme ve mama şeklinde gidiyoruz. Hatta ağırlıklı mama çünkü gündüzleri memeyi reddetmeye başladı gece uyku sersemi yarım saat kadar emiyor. Mamayı azaltıp memeye alıştırmamı istedi. Nasıl yapacağım hakkında en ufak bir fikrim yok tecrübeli annelerden öneriler bekliyorum. Bu arada genelde 3-4 saatte bir 120-140 cc arası içiyor kızım. Tabi geceleri bu süre daha da uzatabiliyor. Biberona da iyice alıştı memeye nasıl döndürebilirim lütfen yardım edin 🥺