Merhaba arkadaşlar bi sorum olacaktı oğlumun sıvı kaybı oluşmuş baya onun için 6 gün hastanede yattık ama damar yolu bulamadıkları için mahvettiler her yeri morardı en son dayanamayıp imza attım ve taburcu olmak istediğimi söyledim taburcu olduk. Daha sonrasinda hemen özele götürdum ve onlarda yatış dediler gene damar yolu açmaya çalıştılar yapamadılar bende yatış yapmaktan vazgeçtim ve eve geldim oğlum 4 aylik başına gelen var mi siz naptınız?