Cansuaysima gurbetlik zor heleki tek bakılıyorsa çocuğa bende öyleyim ailemden uzak eşim tarafı burda gelip gittikleri yok canım sıkıldımı alığ oğlumu çıkıyorum grzicek bir yer olmasa bile 5 dakika hava almak bile iyi geliyor bize eşim tarafında gelin tek başına ailesinin evine gidemezmiş ben evlendiğimden beri tek gidiyorum eşimin iznini bekleyene kadar ooo ablamlara gitcem ilk gittiğim zaman çok farklı gelmişti aa nasıl gider gibisinden dinlemiyorum kendi bildiğim gibi yapıyorum onlar gibi olamam neysem oyum kalabalık aileden yanlızlığa geldim eşimede hep derim senden yana pişmanlığım yok ama tekim burda ailr namına hiçbirşey yok oğlum kimseyi görmüyo gibi gibi çok şeyler