Yarın doğum yapalı 8. Gün doktor kontrolüm var sizlere şunu sormak istiyorum.
-dikişlerim nasıl kontrol edilecek ? Elle muayene mi? -Dikişlerim var darlık olurmu ? Genişleme oldu diyenlerde çok kafam çok karıştı..Dikişler sonuçta orayı kaynatması gerek darlaştırmaz mı?