anastylaaa Kızlar 11aylık bebeğim kilo almamış doktor mama başla dedi bebelac gold olur aptaöil falan olur dedi ben bebelac gold sanki daha iyi gibi duydum sizce birde 11aylık için kaç numara kullanılıyor
Aycan5454 anastylaaa aptamil kullanma hiç iyi bir mama değil bebekleri obez yapıyor 30 günlük bebeğime içiriyordum hızla Kilo almaya başladı kestim mamayı
Buse2120 anastylaaa Ben kullandım fena değil ama hipp kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim..aptamil sakın diyorum
Ubmelek Bence Aptamil mama kötü değil bu çocuktan çocuğa değişebilir herkesin bünyesi aynı değildir mamayı kötülemek de doğru değil bence. Benim çocuğum 8 aylık sürekli Aptamil kullanıyorum hiç de obez olmadı
Aycan5454 anastylaaa ben bugün aldım deneyeceğim arkadaşım bebeği için kullanıyor 6 aylık yaklaşık 3 aydır kullanıyor çok memnun sma yada hip dene derim aptamil hem obezite ye yol acıyor hemde çok gaz yapıyor :) gene de kendi tercihin sen daha iyisini bilirsin çocuğun için☺️