merhaba güzel anneler 1 kızım var 11 aylık olucak 5 aylık da hamileyim kızıma zararlı yaşından önce verilmemesi gereken hicbisey yedirmiyorm yedirmek isteyenlere de Hayır diyorm zararlı olduğu için kendi annem ablam falan bana ee biz diğerlerine verdik bişey olmadı saçmalama diyerek rahatlatmak istese de ben yinede yedirmiyorm bal nasl 1 yaşından önce verilmiyorsa hazır paketlerdeki yiyecekler verilmiyorsa meyve sebze püresi evde yapıyorm her ne kadar yemese de çorbalar yapıyorm tavuk sulu kemik sulu onun sağlığı için elimden geleni yapıyorum ayına göre kilosu da çok deil ama doktor normal boya veriyor dedi neyse dün annem pazardan yigenime şeker almıştı renkli şekerlerden büyük daire şeklinde çubukla tutuluyor kızımda görür görmez aldı eline yemeye başladı ama çok mutluydu o şekerin boyası eli yüzü üstüne çıktı hep elinden aldm ağladı sadece 1 kereye mahsus izin verdm eşimi bile alıştırmştm o kızımın resmini görünce bana neden verdin zararlı o dedi hatta bizimkiler de bişey olmaz birkereden dediler ama kızım da çok mutlu olmuştu bir seferlik bişey olmaz diye düşündüm dişlerimiz de çok erken çıktığı için şuan 12 tane kadar var herşeyi ağzına alıyor şekerde galiba diş yerlerini rahatlattı mi desem normalde ben tatlı şeyler şekerli hicbirsey vermem sevmez de kızım ama kafam karıştı hata mı yaptım acaba almaliydim elinden ?