Sinemisssss evet benimki de hep aynı tarafta yatardı o taraf eğrilmeye başladı yanaklarında bile belliydi şimdi yatarken o tarafa dönmesin diye yumuşak bir şey koyuyorum ya düz yatıyor ya diğer tarafa dönüyor kafa biraz düzeldi ama yanak daha düzelmedi acilen o tarafa yatmasını engelleyin düzelir daha 2 aylıkmış tazecik. Düzelince de gerekirse sıra sıra yatırırsınız dengeli olur