Ebru1095 Kızlar 3ay önce dogum yaptım dıkısımın orda kalkan et parçası var böyle durumla karşılansan oldumu ilk zaman bi açılmam olmustu
[silindi] Ebru1095 bende vardı canım dikişlerin bitti yerde et parçası küçük yuvarlak böyle şiş gibi zamanla geçti 5 buçuk ay önce doğum yaptım
Ebru1095 [silindi] krem fılan bısey sürdünmü canım arada baticonlamaya devam edıyorum iyileşsn diye akıntımda var ordanmı bılmıyorum tam kapnmadıysa diye korkuyorum
[silindi] Ebru1095 çookdan dikiş yerin iyileşmiş olmalı ben ilk günden itibaren hiç baticon vs bişey kullanmadım canım kendi kendine 2 haftada dikişlerimin hepsi düştü
Ebru1095 [silindi] o et parçasını görünce sürmeye başladım elimle elleyınce kalkıyor kaynamamıs o parça doktorada gitmek istemıyorum