Merhaba! Kızım 9 ay 10 günlük gece çok uyanıyor biz ne xaman deliksiz uyuycaz acaba mama alıyor hala yavaştan bırakayım diyorum fikir istiyorum akşam en geç dokuzda uyuyor ben odaya 12 gibi geçiyorum ben geçene kadar en az dört kere uyanıyor emiyor uyuyor 12’den sonra da kesinlikle biraz mama yemek istiyor mamayı yedikten sonra üç 4 saat aralıksız uyuyor ama gece de ara ara uyanıyor ne zaman bitecek bu yani ben ne zaman Deliksiz uyuyacam