Yenidennn Kızlar bizde pazartesi yaptıracağız lokal, ama doktor hiç kan alalım falan demedi gelin bakalım kontrol edelim ardından sünnetini yapalım dedi. Normal mi bu?
MutluYaprak Yenidennn bizde aynı yaptık canım kontrole götürdük yapışıklık vardı onu açtı bir hafta krem kullandık ondan sonra sünnet yaptılar
Bebegimm1 Yenidennn doktor kontrolune gittigimizde sunnet yapicak doktora da ugradık pipiyi muayne etti sonra sunnet icin uygun dedi gün aldik yaptık sunneti kan falan alınmadi neden alınsin ki 2aylık bu arada bebegim lokal anestezi oldu
Omertalhaa K1996 çok geçmiş olsun size.. peki gündüzleri nasıl oyaladiniz. Birde bardak koymayınca beze yapismiyomu? Bnde yaptiricamda oğlum 13 aylık yürüyo çok hareketli yerinde durmaz napicam blmiyom:(
K1996 Omertalhaa benimde cok hareketli bi beden büyük bez aldım ben bardak aldım koydum ama sürülen kremi aldı bardak hep bezi baya bol bagladim gündüz oynadı dizleri üstünde durdu cizgi film izledi ilk gün genelde bütün gün ayağımda sallama oldu bizde canım malesef kacıyordu cünkü gece uykularında sorun olmadı cok şükür bi krem sürerken cok agladı 3 gün o kadar ama iyiki yapmırmısım yarımsaatte bez değiştirdim ben
Omertalhaa K1996 çok tskkr ederim cnm bilgilerin için. Inş Bende atlatırım çok geçmiş olsun size tekrar . Peki sünnet sırasında nasıl oyaladiniz
K1996 Omertalhaa tamamen uyuttular canım oğlum yarım olanı yapamazdım asla durmaz damar yolu bulurken 3 hemsire zar zor buldu ona bile durmadı ama uyandığında 1 saat anca kendşne geldi ağladı sonra yolda eve gelirken müzik actu eşim oynaya oynaya geldi
Havva61 Bende bugün saaar 4 20 yaptırdım bebeğim 6 ay 14 günlük evimde yaptrdım hiç ağlamadı ama sünnet 2 saat sonra uyuşukluk geçince baya agladı bende bardak koydum bezi gevşek bagladm şimdilik uyudu bakalım neler bekliyor gece bizi 😌
Yenidennn Bebegimm1 ne biliyim okuyorum bazen kan falan alındı deniliyor da, sanırım ama genel olunca alınıyor.
Bebegimm1 Yenidennn ama zaten ilk kontrolde genel muayne de aliniyor ya o yetiyor bnce. kucuk bebekler de damar yolu bulmalari da zor oluyr
Mercoban-0701 Bizde salı günü olduk ilk gün bardak koydum bende snra ilaçlarla kremle falan rahatladı ama bizde bi 1 saat ilk çişte ağladık baya şimdi hafif hafif morarma da geçiyor lokal yaptılar 6aylığız bizde
Yenidennn Mercoban-0701 bardağı normal karton bardak mı yoksa köpük mu koydunuz? Hayırlı olsun bu arada
Mercoban-0701 Yenidennn komşumda varmış o getirdi canım köpüktü diğer gün öğlene kadar koydum sonra koymadım dönüyor bebeğim doktor normal hayatınıza devam dedi ama ben döndürmemeye çalıyorum teşekkür ederiz sizede hayırlı olsun şimdiden