Busrapol Kizlar bebegim 3 aylikken asiri bi dokulme basladi.1 aydir da devam ediyor. Gebelikte kullandigin ilaclark almaya devam et dedi doktor. Okadar gurlesmisti güzelleşmişti ki simdi avuc avuc dökülüyor. Var mi basina gelen bunun caresi yok mu ?!
Naciyedinc Emzirenler için değil doğumdan sonra genel olarak kadınların ortak sorunu bu 🤦🏻♀️ Hamileyken hiç dökülmüyordu doğum yapınca dökülmeye başladı 🙄
Ensar-und-mutter Busrapol bende aynı dertten yakınıyorum hamilelikte kalınlaştı uzadı tarağı deydiırmeye kalmadan topak topak dökülüyor çok üzülüyorum😔
denizsn Busrapol benimde dökülüyor ama bence hamilelikte çıkan saçlarımız tekrar dökülüyor yani ben öyle düşünüyorum çünkü bir müddet sonra duruyormuş.
Buralardayeniyim16112020 Busrapol ayni durumdayım ilk iki ay bisi yoktu oh ne güzel dedim Alkın 3.aya girdik suan 3 ay 8 gunluguz berbat durumda gideri bile tıkıyor bir arkadaşım vitamin onerdi doktoruna danis dedi bugun gittim oda verdi hemen sipariş ettim bende birde d vitamini yazdi umarım ise yarar gorselini atabilirim isterseniz🌼
Buralardayeniyim16112020 Mom727373 onu bir dönem denedim ama simdi ise yarar mi bilemedim o zaman zerre isime yaramadi benim 🙄🙄
Buralardayeniyim16112020 Mom727373 ben vitamin başlayayım iyi gelirse atarim buraya tüm forumu okudum hic bisi yok adam akilli malesef ve saxlarim bitmek üzere dökülmek den elimi her atmama top top geliyor😔😔😔😔
17112020 Maalsef aynı durumdayiz ve normal …bnmki de 3 aylik ve dokulmeue basladi cok fena..hamilelikte harikaydi. Ama diger çocuklarmda da yasadim yapacak bisey yok kisa kesip hep topluyorum