Nur003 şahsen bebelac gold dan hiç memnun kalmadım leş gibi çürümüş balık kokuyordu aptamil kullanırken bebelac gold almıştım uygun diye pişman oldum 900 gram mama çöpe gitmişti vermedim bebeğime kokusundna dolayı apamile geri döndüm ona devam ediyorum