4 ay 2 gunluk bebegim var surekli kucakta olmak istiyor ve ayakta duracağız oturunca kucağımda dahi olsa ağlamaya basliyor hemen.
Kendi kendine asla yatmıyor.
Kucakta ve ayakta neden durmak ister ve bu alışkanlığından nasil vazgeçebilir bu durumu yaşayan var mı artik kolum belim koptu