Kızlar geçen ay cerazette hapa başladım 7 gün sonra adet oldum ama çok azdı 4 gün falan sürdü son bir haftadır da belim falan çok ağrıdı ve geçti bugün normalde hasta olmam lazımdı olmadım kaşık ağrılarım niye oldu onu anlamadım 2 ay oldu doğum yapalı düzensiz olması normal de ağrıları anlamadım böyle olan var mı