Kızlar 2 hafta sonra işe başlıyorum, bakıcı da 2 haftadır bizimle, emzirerek ya da kucakta gezdirerek uyutuyorum. Bugğn bakıcıya bıraktım uyku saatinde, geldiğimde sakinlemişti ama ben yokken çok ağlamış uyutamamış. Normalde bak gibi bebe, oynamasında yemesinde hijyeninde sıkıntı yok ama uyku işi ne olacak? Oturdum ben de ağladım :(