cnnkrl Biraz önce marketten aptamil almaya gittim. 54 lira olan mama 69 lira olmuş. Nasıl bu kadar zam gelebilir. Haberiniz olsun bu zamdan. Uygun yer bulursanız alın
Derinsuveannesi cnnkrl biz eczaneden alıyoruz 55 TL 400 gramı 1kilo 200 gramdan 135 TL ve mama dört gün dayanmıyor ya cok pahali
1annee1 cnnkrl yuh ya. 2 gun once gozume çarpmıştı sok markette 54liraydi cnmm. Genelde en uygun e bebek. Sitesine bir bak istersen.
Didem88 Bende sma kullanıyorum. Toptancı marketten aliyorum 2 hafta önce 74 liraya aldım şimdi 89 olmuş
OlgaArslan cnnkrl ben bebelac gold kullanıyorum 900gr her yerde 85 tl makro marketten alıyorum 69 tlye daha dün aldım
DerenGrkemYetiker cnnkrl hepsiburadadan 2,4 kilosunu 229 liraya aldım. Kutuya vurunda 38 liraya geliyo 400 gramı büyük almaya çalışın ambalaja para vermemiş oluyoruz.
[silindi] [bilinmeyen] benimde var tanıdığım bisürü eczane ama mamaların geliş ve satış fiyatları arasında o kadar fark olduğunu bilmiyodum