Sumeyya22 5 aylıkken yürüteç e koydum .8.5 aylıkken tutunup kalkmaya başladı . Bana göre yürüteç öcü değil, daha önce ’de çocuklarımda kullandım , zararını görmedim ikisi de 11 aylıkken yürüdüler .ayakta durması için biz bişey yapmadık. Bir gün kendi kendine hop diye kalktı, şaşırdık ailecek . Aktivite masası deneyebilirsiniz. Benimki aksama kadar tepesinde dikiliyor