Merhaba Arkadaşlar, 21 gün önce doğum yaptım, ılk 2 gun hastane de hiç sütüm gelmedi
bebeğim açlıkdan kriz geçirince ara ara mama verildi. Şimdi biraz sütüm gelıyor ama artmıyor
20 dk da tek göğüsden ancak 30 cc cıkıyor.
şuan maalesef doymadıgı için mama takviyesi yapıyoruz sütümü nasıl arttırabılırım yardım eder mısınız günde en az 3 lt su içiyorum, hergun 1 bardak rezene 1 bardak Himala çay içiyorum ayrıca süt damlasına başladım ama pek bir etkisi olmadı , rezene vs çayları günde ¾ bardak mı içmeliyim siz nasıl başardınız
bu arada bebegım de emmeye isteklı 30/40 dk sabırla emıyor