Bebeğim şuan 4 aylık ve sadece anne sütü ile besleniyor. 2 aylıkken kakası mukuslandı ve kakasını 2 günde bir yapmaya başladı bu sırada yanaklarında hafif kızarıklık oluştu. Doktorumuz süt ürünleri alerjisi olabilir dediği için yoğurt ve sütü kestim ancak peynir, tereyağı kek vb şeyler yemeye devam ettim mukus hemen kesildi. Bu sırada kakasını 4-5 günde bir yapmaya başladı ve kakası jöle kıvamını aldı, önceden su gibiydi. Kızarıklıklar ara ara çıkıp geçiyor. Gaita verdik kan yada mukus görülmedi. Gelişimi de azalarak devam etti ancak sınırın altına düşmedi. İlk ay 1.5 kilo, ikinci ay 1 kilo ,üçüncü ay 700 gr, dördüncü ay 500 gr aldı. Kızarıklıklar şuan biraz arttı yalnız bunun yediğim sucuktan kaynaklandığını düşünüyorum. Sizce alerji bölümüne gitmeli miyim , kakanın kıvamı önemli mi , kızarıklıklar artar mı yoksa kakada birşey çıkmadığı sürece kızarıklıklar da rahatsız edici boyuta gelmediği sürece böyle devam edebilir miyim . 6 aylık olup ek gıdaya geçince kendisi yediğinde daha kolay mı anlaşılır , yeni alerjiler çıkar mı . Yoksa bu belirtiler önemli hemen alerjiyi mi git dersiniz. Şimdiden teşekkürler