Med Kulahci göbeğim zıp zıp zıplıyor yaparken 🤣 başaracağım pes etmeyeceğim (yarında mı yapıcaz yaaağğ) 😋
Lnr123 Minitosba aşkım kılomuz ve hedefimiz aynı 😍 aralıklı orucu nasıl yapıyorsunuz kuzum emziriuorım ben nasıl yapabilirim
Annesizanne Lnr123 alamıyorum kimseyi alamadım grup kurmayı biliyorsanız bu posttaki herkesi toplayabilirsiniz
Annesizanne Lnr123 saat 12 de kahvaltı akşam 6 da yemek akşam yemeğinden sabah 12 kadar aç duruyorsun ve öyle yapıyorsun tabi ikindiye doğru ara öğün felanda yapabilirsin
MinikAsyam Annesizanne akşam 6 dan ertesi öğlen 12 ye kadar çok uzun değil mi? Ben 14 ya da 16 saat açlık duymuştum da 18 saat çok fazla gibi geldi. Helal olsun valla size 👏🏼
Annesizanne MinikAsyam valla bir ben bir eşim bilir 😂😅sabaha kadar yemek storisi izliyorum oruç gibi oluyor oruçtan tek farkı gece olması
MinikAsyam Annesizanne emziriyor musunuz siz? Bu şekilde kilo verdiniz mi daha önce? Bir de bu yiyebildiğiniz 6 saatte neler yiyorsunuz peki?
Annesizanne MinikAsyam emzirmiyorum emzirdiğim dönemde 10 kilo verdim ama diyetisyenle kulaktan duyma şeyler yapmayın zayıflamak için hemen koşun diyetisyene 6 saat içinde kahvaltı kahvaltıdan 3 4 saat sonra kahve bir meyve akşam yemeği bu kadar