fatosd36 5 buçuk aylık oğlum baby turco zeytinyağlı kullanıyorum çok memnunum akma kokma taşma lastik izi hiçbir sorun yaşamıyoruz birde erkek bebeklerde taşma olasılığı daha çok çünkü yukarıya doğru işiyorlar normal baby turcoda kullandım ama bence zeytinyağlısı daha iyi daha yumuşacık bilgin olsun canım normal turco 3 alıyorsan zeytinyağlısını 4 numara almalısın zeytin yağlısının bedenleri biraz daha küçük normal bedeninden 1 fazla beden almalısın yani fiyatlarıda gayet iyi gerçekten çokda kaliteli