zeome merhabalar hanımlar yarın bebegim 5 aylık oluyor hayırlısıyla alttan iki dişi uç verdi minnicik cıkıyorum diye 🙂🦋 araştırmalarım sonucu dentinox jel aldım eczaneden dişleri için kullanan varmı acaba hanımlar
Esotei zeome biz 1 haftadır kullanıyoruz . Rahatlattığını farkettim. Doktor tavsiyesi ile almıştık biz zaten
Oyku123 zeome doktor recete etti bize surdugum an cocugun rahatliyor nesesi yerine geliyor. Uyusturuyor surulen bolgeyi agrisini aliyor
Urazinannesi2808 zeome biz bir dişimizi onunla çıkardık rahatlatıyor kuzum. Kolaycacık çıkarsın inşallah 🌸🥰
0101adana zeome evet kullanıyoruz memnunuz bizim dişler çıktı büyüyor ancak yandan da çıkacak herhalde eli hep agızda
Oyku123 zeome ben duzenli kullanmiyom agrisi husursuzlugu oldukca suruyom sadece . Surunce bisey yedirmemeye calisiyom
Dn123 zeome Jelleri onermiyorlsr icerigi açısından bende aldim ama surdurmedi bende zorlamadim karadut pekmezi sürün iyi geliyor
Dn123 zeome pekmezin tadını biliyor seviyor o yuzden zaten o jellerde de o pekmez bulunuyor araştırmistjm keşke tamamı o sekilde bitkisel olsa ama tabi çok ağrısı varsa sürülebilir surdurse bende surerim
Eminerd zeome bizde kullanıyoruz 10 gündür özellikle akşam uyutmadan önce kullanıyorum 😊 faydası oluyor rahatlıyo sanırım 😍