Mom0971 bende mastitden dolayi sut bezesi olustu. Mastit oldugumda doktor saolsun korkuttu bunlar dogumdan once diye ultrasonda sut bezesi cikti cok sukur. Ama bir doktora gorunmek isterseniz gidin. Sut birikip kanallari tikayinca beze seklinde acimalar oluyor. Hala benim ara ara farkli yerlerde sislik sertlik oluyor. Elle sagim yapiyorum, ilik havlu, dusta tarama falan yapiyorum gecmezse mastit oluyor cunku.