Benim kızım da 2. ayında tutamıyordu ve biz de nöroloğa gittik. Çok şükür bir şey çıkmadı ve 3. ay kontrolünde doktorumuz çok iyi buldu. Ben her gün yüzüstü yatırdım ve kollarından tutup kaldırdım egzersiz olsun diye. Şimdi 4,5 aylık çok şükür her şey yolunda. Bence sizin de böyle olur içinizi ferah tutun.