Biz yeni 8 aylık olduk. 7 buçuk aya kadar sabah kahvaltı ( yumurtanın sarısı yarısından biraz fazla. Pekmez meyve peynir) sabah 7 buçuk civarı yapardı kahvaltıyı. Öğlen 12 buçuk gibi sebze yemeği Dr önerisiyle kuzu koyma peynir altınsıyu ya da ilik koyarım. Akşam da 18 gibi yoğurtla meyve verirdim. Aralarda hep anne sütü. 7 buçuk aydan sonra meyveli yoğurdunu ara öğün yaptım ikindi vakti veriyorum. Akşam da öğle gibi ya çorba ya da sebze yemeği yapıyorum. Salça ve tuz hariç herşeyi koyuyorum. Kahvaltısına da ceviz ve zeytin ekledim. Tabi her tadım da 3 gün kuralını uyguluyorum. Ve unlu ya da pirinçli şeyler tercih etmiyorum. Hiç muhallebi yapmadım. Dr a danıştım kilosu iyi gerek yok dedi. Her ay mutlaka Dr a danışark ilerledim.