Kızlar merhaba 13 aylık bir bebeğim var. Bitmek bilmeyen bir kabızlık sorunumuz var. Emziriyorum bu arada ve sebzeleri çorbaları asla yemiyor makarna pilav kek bu tarz şeyleri sever ama sağlıklı hiç bir şeyi sevmiyo. Doktora gittim ilaçlar falan bana mısın demedi. Kayısı zeytinyağı falan da etki etmiyo az yediği icin. 4 5 günde bir ağlayarak azıcık katı kaka yapiyo. Bir sürü tarif deniyorum sebzeli belki yer diye ama yok yemediği için de kaka yapamıyo çok yoruldum yok mu çaresi ☹️☹️