Kubraliche Hanımlar kılo aldırmak ıcın 1 yas sonrası kullandıgınız memnun kaldıgınız balık yagı varmı varsa adı nedir ben eczacıya sordum yok dedi olması gerekmıyor mu ya bılgı verırsenız sevınırım tesekkur ederım sımdıden 🤗
Mom070 Kubraliche Balık yağı kilo için değil balık yerine takviye olarak verilir. Kullanabilirsiniz balık yemiyorsa.
NurrC Kubraliche haftada 2 kez balık yemiyorsanız balık yağı kullanmak gerekir. Beyin gelişimi için. Möllers çok tavsiye edilir bizde başlayacağız
elifiii Kubraliche kilo alması için degil omega 3 alması açısından önerilir balık yagı. 1 yas itibariyle möllers veya ocean gibi balık yaglarından verebilirsiniz.
Mom091 Kubraliche kilo aldırmıyor balık yağı. Omega3 takviyesi için kullanılıyor. Benim kızım hiç balık yemiyor mesela. O yüzden kullanıyorum. Easyfishoil kullanıyorum ben. Sıvılar midesini bulandırıyor malesef
Misirekmegii NurrC Zalimsin Mom091 Kızlar karamandan sonra kullanmaya başladınız kızım 14 aylık doktorumuz 2 yaşından sonra oneriyorum dedi
Zalimsin Ben möllers sipariş ettim daha gelmedi ama easyfishoil iyiydi haftada 2 balık yiyorsa gerek yok
seymaaras elifiii Möllersin hem sıvı hem kapsül formundanda 3-4 yaş yazıyor. 1 yaş sonrası nasıl kullanılıyor ki??
elifiii seymaaras şurup formu bebegin kilosuna uygun veriliyor. biz ocean kullanıyoruz kilosuna uygun veriyorum.
Mom091 Misirekmegii 1 yaşından birkaç ay sonra başlamıştım ama sıvı olanları kusuyordu kızım. Yarın 2 yaşını bitirecek. 2 aydır easyfishoil kullanıyorum😊
pitircik2019 Kubraliche balık yağı balık tüketmeyenler için canım , iştahsızlık sorunu varsa eğer agivit incelemeni öneririm.