Prensoglum 10 aylık erkek bebegin var henüz daha ilk kelimesini söylemedi çok endişe ediyorum ya sürekli anlamsız sesler çıkarıyor var mı biz gibi aynı durumda olan
Mom070 Prensoglum 10 aylık bir bebeğin zaten anlamsız konuşması kadar normal bir şey yok. Zamanla olacak şeyler bunlar.
Maraslianne Prensoglum anlamlı sese dönüşmek üzere merak etmeyin .bizde ilk kelime mammmaaa 2 baba 3 dede işi düşerse anne😂şuan 15 aylık
Maraslianne Prensoglum hiç acale etme bence.ne zamn kendini hazır hissederse başlar.bız 7 aylikken süründük gec yürür dedi herkes.mahalle baskısı😁.bende geç olsunda güç olmasın dedim böylelerine. Ama yaşından önce yürüdü.agzi olan valla konuşuyor
Prensoglum Maraslianne ınanır misin canım biz 8 aylıkken yürüduk şuan koşuyor resmen dil gelişimini de inşallah olur
Maraslianne Prensoglum ınsallah her coxuk farkli o yürüdü benım cocugum neden yürümedi düşüncesi çok yorar insanı .en iyisi akışına bırakmak