hayatbuiste Zararlı falan deniyor yürüteç için ama ama çocuğum kucaksiz bir saniye durmuyor. Kullananlar var mı arkadaşlar. Oyaliyor mu bari bebeleri
Lale00 hayatbuiste ben kullandim 2 ay kadar sahsen cok mutlu oluyordu onun icinde piti piti geziyodu evde 😅
Birdunyagezegen hayatbuiste Bazı doktorlar önerir bazıları önermez siz size ne şekil iyi geliyorsa öyle yapın. 7 aylık kızım yeni koymaya başladık başlarda çok ağladı istemedi şuanda görünce içine girmek istiyor 😊
Eymenncik hayatbuiste sadece süpürge yaparken koyuyorum bi 20 dk falan suruyo oda zaten. Baska koymuyorum. Soyle bi etkisi oldu; kendi istediklerine yuruyerek ulasabilcegini cozdu, istedigi biseye adim atiyo.
Aylinuraz Benim doktorum önerdi 6 aylıktı koydum valla anca oyalandi yoksa hiç bir iş yaptırmadı şimdi 7 aylık yürüteçle salonu geziyo çünkü dikelmek istiyodu
izmirli123 Kızım şuan 10 buçuk aylık ve bizde 6 aylıktan beri kullanıyoruz. Yürüteçteki oyuncaklarla oynamaktan zevk alıyor. Bu aralar biraz sıkılıyor ama gayet memnunuz🥰