Merhaba hanımlar normalde bebeğimi hastaneye arabayla götürüyorduk o yüzden astronot,mont vs almadım pusette battaniyeyle sarıp içinede örme kalın hırka giydiriyordum fakat önümüzdeki hafta yine gitmem gerekiyor yalnız gidicem kanguru ile bebeğimi nasıl giydirebilirim kanguruyla ilk defa çıkıcaz fikri önerisi olan var mı?