ozgenil-12 Bebeğim 1 hafta boyunca çok sulu kaka yaptı.günde çok fazla.yavaş yavaş günde 1 e düştü. 3 gündürde hiç yapmıo. Ne yapmalıyım.çok tedirginim
Agustosbocegi ozgenil-12 anne sütümü alıyo kakasının rengi normal miydi koku , kan , mukus gibi bir şeyleri var mıydı
hulyaaa-123 ozgenil-12 benimde olmustu öyle zeytinyağı verebilirsin bi çay kaşığı poposuna göbeğine zeytinyağıyla masaj yap inşallah yapar
ozgenil-12 Agustosbocegi sadece emiyo evet. Doktora da götürdük.kaka örneği aldılar.hiç bişey çıkmadı çok şükür
Uras-1121 5 güne kadar yapmaması normal diye biliyorum sütünüz yarıyodur sürekli kaka yapsa kilo alımı da olmaz arada bir olabilir hemen telaş yapmayın kekik suyu için gazı olmasın