_Ozgum6658_ Merhaba canım anneler ek gıdaya başladık 5 aylık oldu oğlum, Dr da ek gıdaya başlayalım dedi, kaşık maması al dedi ama hangisinden almalıyım içeriği hangisinin iyi biliyor musunuz ?
Htcnrgzl _Ozgum6658_ hipp marka kaşık mamaları güzel ve kaliteli diye duymuştum bende ek gıdaya geçince kullanmayı düşünüyorum
ugursuzsafiye _Ozgum6658_ neden mama al dediki siz yapsaniz evde? Benim cocugum daha baslamadi bilmiyorum merak ettim
Vanilya _Ozgum6658_ Evet ek gıdaya ilk başladığım zaman mamayı reddetmişti o sıra hepsini denedim. Hip i yemişti
_Ozgum6658_ ugursuzsafiye 5 aylık kilo alımı az olduğu için ek gıdaya gec dedi ben de havuç elma armut başladım bunun yanında mama da ver dedi o yüzden
Gizem-Demir Bende hipp in pirinçli kaşık mamasını aldım ama oğlum hızlı yiyemediği için belli bir süre sonra sulanıyor. Hipp iyi geceler mamasını da kullandım sulanma falan olmadı tadını da sevdi oğlum
antropologanne Gizem-Demir Merhaba. Iyi geceler mamasini uyumadan ne kadar önce veriyorsunuz ? Ve onu biberonla icilecek kıvama getirebilirmiyim acaba 🙄
Ayseee27 _Ozgum6658_ benimkide aZdı hala az.. irmikli yulaflı muhallebi yapabilirsin her gün dene ne kdr yerse meyveli tabi bende bi kaç haftadır düzenli veriyorum 9,5 aylık
_Ozgum6658_ DD_ almak istemiyorum aslında ama Dr şimdi al dedi ben de fazla vermem zaten ara ara vermeyi düşünüyorum aldığım da
Gizem-Demir _Ozgum6658_ yani aslında ikisi de doyurucu ikisi de güzel ama siz hangisini isterseniz onu alın her çocuk aynı değil sonuçta
Gizem-Demir antropologanne Merhaba ben kaşık mama şeklinde veriyorum yatmadan yarım saat 45 dakika önce veriyorum ve yatiriyorum sabaha kadar uyuyor sabah kalktığında da normal biberon mamasını yapıyorum 180 cc yiyor
DD_ _Ozgum6658_ hipp 5 tahıllı var onu sulandırıp içine elma muz armut rendeleyip yedirebilirsin. İçindekiler organik tahıllar zararlı bişey yok. Bi de hipp elmalı iyi geceler kaşık maması da güzel. Hipp in diğer kaşık maması çeşitlerinde ilave şeker var.
_Ozgum6658_ Ayseee27 benim oğlum 5 aylik daha irmik ve yulafi denemem lazım önce belki bu ayda verilmesi erken de olabilir bilmiyorum
_Ozgum6658_ DD_ teşekkür ederim 🤗 iyi geceler kaşık mamasıni sadece gece mi veriliyor bilmediğim için soruyorum 😅