Ya kızlar 2 gün önce hayatımda ilk kez yoğurt mayaladım (yoğurt makinesiyle) taş gibi tuttu ondan yana bi sıkıntı yok şükür 🙏🏻 bize gore değil ama bebeğe tadım için yaptım hafif ekşimsi oldu yani bana öyle gibi geldi ya nedendir ki ? Ne yapsam hiç bir şekilde ekşilik olmaz acaba?