Yigithamzamom Bebeğim 2 aylık doğduğundan beri size yemin ediyorum memeyle savaş içindeyiz memeyi seven bı bebek olduğunu düşünmüyorum sizce birakirmi atak haftalarında meme reddi oluyormuş tabi ben üstüne düşüyorum ama hayırlısı 😕😕
Yigithamzamom Karanelo valla gazla alakali ne varsa yaptım ama bilmiyorum artık emzirme saati gelince karamsar oluyorum çünkü çok sinirleniyor valla bezdim 😔
Minnakimmm Benoim kizinda oyleydi . Üç aylık nerdeyse hiç emmiyor artık ama ben sahip siringayla veriyorum . En azından altı aylık olana kadar biberon vermeden anne sütüyle doyurmaya çalışacağım. Sonra ek gıda falan derken bu kadar zorlamaz.
elizitosunannesi Benim de ilk ay sadece düzgün emdi, şuan 3 aylığız ve asla kendi istemiyor, ben zorla veriyorum, cidden sabır çekiyorum emzirmeye çabalarken, çok imreniyorum keyifle emzirenleri
Prensinannesii Yigithamzamom aynı biz 2 aydan sorma sadece geceleri aldı şimd 6 aylık tamamiyle bıraktı inşallah sizinki bırakmaz biberon ve emzik vermeyin bilseydim en baştan emzik tutsun diye uğraşmazdım kızım dan yola çıkarak uğraştım kızım 3yaşına kadar emzik 2 yaşına kadar anne sütü aldı
Yigithamzamom Prensinannesii valla vermeye çalıştım ikisinde tutmuyor tiksiniyor hiç denemeyim o Zaman
Kereminannesiii Yigithamzamom öyle düşünmeyin hiç. Oğlum 3. Ayın ilk günü meme reddine başladı ama öyle böyle değil uyanıkken asla emziremiyorum. Kucağımda gezerek önce uyumaya çalışıyordum. Sonra yine gezerek ninniyle beraber emziriyordum. Tam 3,5 ay böyle uğraştım. Herkes bıraktır artık böyle olmaz sana yazık dedi. Pes etmedim. 6,5 aylıkken normal uyakken emzirmeye başladım ama hala ayakta geziyordum oturunca emmiyordu. 8. Ayında onu da bıraktık. Şimdi 18 aylık olacak nasıl bıraktıracağım diye düşünüyorum çok düşkün oldu ☺️
Hilal1120 Yigithamzamom benim ki de öyleydi savaşarak 9 aylık ettim şükür mama vs vermedim ek gidaya da erken başlamadım ama gel bir de bana sor neler yaptım