sünnet için konak hastanesi aradım 1200 dediler (dikişli), Medical Park aradım üroloji 1500 yapıyormuş (dikişli), çocuk cerrahisi 2500 dedi (yapıştırmalı) ben yapıştırmalı yaptırmayı düşünüyorum avantajlari ve dezavantajları neler fiyat bana biraz pahalı geldi sezeryan bile 5000 oldum Medicalde ufacık bir ameliyat sonuçta anlamadım. Siz ne düşünüyorsunuz hangi hastanede hangi fiyata yaptırdınız?