Egemen16 ben 7 oğluma yemeğini yapıyotum prinçli çokda seviyor ☺️
Soğan küçük küçük doğrayıp zeytinyağında kavuruyorum üstüne ıspanağı ve 1 yemek kaşığı prinç suyunu salıyor genellikle suyu yeterli gelmiyor biraz su ekleyip pişiriyorum piştikten sonra altını kapatıp 2 yemek kaşığı mandilina suyu koyuyorum bu sayede yoğurtla birlikte yedirebiliyorum besin değeri azalmıyor ayrıca çok güzel bir tad veriyor ☺️